رد کردن لینک ها

درب ریلی بالانسی Balancing Sliding Automatic Gate

مقدمه

درب اتوماتیک ریلی بالانسی یکی از جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی و ساخت درب های ریلی در جهان می باشد . با توجه به مشکلات بسیار زیاد درب های ریلی مانند اعوجاج ترانس کف بدلیل فشار های وارده و همچنین استفاده از متریالی مانند چرخ های کف و استهلاک بالای قطعات مکانیکال درب های قدیمی ریلی کارایی مناسبی در دراز مدت نداشته و پس از مدتی دچار استهلاک شدید و آسیب دیدگی و در نهایت دچار از کارافتادگی می گردد.
با اجرای درب ریلی بالانسی بدون نیاز به ریلگذاری در زمین و استفاده از چرخ کشنده کف، درب در زمان بسیار سریع قابل اجرا و بهره برداری می باشد .

مزایای درب های اتوماتیک ریلی بالانسی

1

بدون ریل و چرخ

مهمترین مزیت درب اسلایدینگ ریلی شرکت جاده ابریشم عدم نیاز به ریل گذاری در کف و چرخ های کشنده زیر درب می باشد!!!

تکنولوژی بکار رفته در این درب به لحاظ مکانیکال هیچکونه تماسی مابین درب با زمین ایجاد نمی نماید بنابراین درب بصورت تعادلی به طرفین حرکت می کند.

درب ریلی اتوماتیک
2

سرعت بالا:

 به علت یکپارچگی درب های Balancing Sliding ، سرعت باز و بسته شدن آنها نسبتا بالا بوده و به عنوان یک درب سریع می تواند ملاحظه شود.

درب اتوماتیک کشویی
3

استهلاک و اصطکاک کم

بدلیل عدم اصطکاک درب با زمین نه تنها استهلاک یراق آلات مکانیکال به حداقل ممکن می رسد بلکه درب بدون محدودیت قابلیت کارکرد مداوم را دارا بوده و در دراز مدت کارایی خود را از دست نخواهد داد.

درب ریلی بالانسی3
4

وزن کم

 علی رغم ابعاد بزرگ درب های Balancing Sliding به علت طرح و هندسه مناسب، وزن آنها کم می باشد.

درب اتوماتیک صنعتی ریلی
5

قابلیت کاربری خارج کارخانه

به علت استحکام فولادی ، زیبایی، سرعت بالا و وزن کم درب های Balancing Sliding را می توان به صورت Outdoor مورد استفاده قرار داد بطوریکه شرایط جوی مختلف مانند باد ، باران ، برف و گرد و غبار هیچگونه آسیبی به درب وارد نمی نماید.

درب ریلی بالانسی balancing gate
6

ایمنی بالا

به علت وجود سیستم های ایمنی، درب های Balancing Sliding بسیار ایمن بوده و امکان بسته شدن آن بدون خواست کاربر وجود ندارد. به علاوه به علت استفاده از سیستم انکودر ضد برخورد در صورت وجود مانع در برابر درب ، سیستم بصورت خودکار متوقف می گردد و هیچ آسیب و خطری متوجه افراد و وسایل نقلیه در هنگام کارکرد درب وجود ندارد.

درب اتوماتیک ریلی
7

زیبایی چشمگیر

به علت هندسه خاص و نحوه باز و بسته شدن این نوع درب ها زیبایی خاصی به ورودی کارخانه و نمای جلوی آن می دهد و نیاز به نما سازی مجزا را بر طرف می نماید.

درب اتوماتیک کشویی بالانسی
8

سر و صدای ناچیز

به علت هندسه مناسب و طرح منحصربفرد و همچنین عدم وجود قطعات سایشی درب های Balancing Sliding  بسیار آرام و بی صدا ولی سریع باز و بسته می شود.

درب ریلی بالانسی
9

عدم سایش

به علت عدم وجود قطعات سایشی در طراحی و ساخت درب ، قطعات دچار ساییدگی و رنگ رفتگی و کهنه شدگی نمی شود و دوام قطعات زیاد بوده و زیبایی ظاهر آن به مدت طولانی تری محفوظ می ماند.

درب اتوماتیک ریلی
10

عمر طولانی

به علت طراحی خاص، هندسه مناسب، مکانیزم حرکتی با کیفیت درب های Balancing Sliding زیبایی، استحکام، سرعت، کارکرد روان و عمر بسیار بالا را به صورت توام برای مشتری تضمین می نماید.

درب ریلی بالانسی
11

تعمیر، نگهداری و سرویس ارزان

قطعات متحرک و ساینده در این درب حداقل بوده لذا نیاز به خدمات سرویس و نگهداری کمتری می باشد.

12

استهلاک بسیار کم

علی رغم عریض بودن درب Balancing Sliding بر خلاف درب های ریلی معمول نیاز به حفاری زمین جهت ریل گذاری وجود ندارد به همبن دلیل امکان آبگرفتگی ، دست انداز و تخریب و اعوجاج ریلهای کف وجود ندارد.

درب ریلی بالانسی شرکت جاده ابریشم
13

مقاومت مکانیکی بالا

به علت هندسه خاص درب بالانسی و تقسیم نیرو بروی سازه و قسمت انتهایی هیچگونه فشار برشی و تنشی در قیمت مکانیکال درب ایجاد نمی گردد.

درب اتوماتیک ریلی بالانسی شرکت جاده ابریشم
14

قیمت کم - ساخت ایران

علی رغم زیبایی، استحکام، سرعت ، درب ریلی بالانسی به دلایل تکنولوژیکی و عدم نیاز به عملیات عمرانی در عرض ورودی زمین دارای مزیت ذاتی ارزان بوده و قیمت پایین و کیفیت بالا را به صورت توامان ارائه می نماید.

درب اتوماتیک ریلی بالانسی شرکت جاده ابریشم در اشتهارد
درب ریلی بالانسی

مشخصات كلي درب Technical specifications door

این درب از نوع Balancing Sliding ریلی بوده، ارتفاع آن 2الی3  متر می باشد و عرض درب میتواند تا 6 الی 20 متر اجراء شود .

این دربها بدون محدودیت تردد با استهلاک کم بصورت بالانسی طراحی و ساخته شده است و با سیستم اتوماسیون بصورت کاملا اتوماتیک بوسیله ریموت کنترل و پوش باتن قابل بازو بسته شدن می باشند .

مكانيزم انتقال نیرو (سیستم بالانسی) Balancing Transmission

سیستم بالانس درب بوسیله دوست چرخ 8 تایی از جنسck45 تراش خورده با تجهیزات بیرینگ و با آرایش کرو می باشد.چرخها با فواصل متغییرمتناسب با عرض درب با محاسبات دقیق بصورت برعکس بروی فوندانسیون نصب میگردد.

مکانیزم انتقال نیرو سیستم بالانسی
درب ریلی بالانسی

معماری درب Architecture Gate

  1. آرایش سازه فلزی درب بصورت انتخابی بوده و با رنگ دلخواه مشتری رنگ آمیزی می گردد.
  2. جهت زیبایی و حفظ دید داخل محوطه کارخانه به لحاظ ایمنی بدنه درب می تواند با آرایش مختلفی از پروفیل های فولادی و هماهنگی کامل با نمای مورد نظر مشتری طراحی و ساخته شود.

فوندانسیون چرخ ها Foundation wheels

جهت انتقال نیرو ی وارده بروی U پایین درب و چرخ های بالانسی ، فوندانسیونی از بتن با عیار 350 کیوگرم در قسمت کف (بیرون دهنه درب ) اجرای می گردد . فوندانسیون بصورت آماده حمل و در محل قرار می گردد .

فوندانسیون چرخ ها Foundation wheels
بازگشت به بالای صفحه